LEVERANS

OBS

På grund av COVID-19 kan leverans av beställningar försenas.

Vänligen notera att vissa leveransplatser kan ha begränsade öppettider. Det är inte möjligt för oss att ange vilka leveransplatser som inte är tillgängliga, varför du som kund är mycket välkommen att kontrollera detta först.

Både PostNord, DAO och GLS har normal drift, men levererar endast till leveransplatser som är tillgängliga för leverans av paket.

PostNord driftsstatus: 
https://www.postnord.dk/driftinformation
DAO driftsstatus: 
https://www.dao.as/
GLS driftsstatus: 
https://gls-group.eu/DK/da/gls-kontakt

 

LEVERANS TILL NORDEN:

Danmark (DK):

För leverans utan leverans - DAO Pakkeshop, Track & Trace (Pris: 39 DKK)
Levereras 2-4 dagar (inkl. Helgdagar) efter beställning, om beställt före kl. 15. (Vid beställning efter kl 00:15 skickas beställningen nästa dag).

För leverans med leverans - DAO Hemleverans, Track & Trace (Pris: 44 DKK)
Levereras 2-4 dagar (inkl. Helgdagar) efter beställning, om beställt före kl. 15. (Vid beställning efter kl 00:15 skickas beställningen nästa dag).

För leverans utan leverans - GLS Pakkeshop, Track & Trace (Pris: DKK 49)
Levereras 1-2 arbetsdagar efter beställning, vid beställning före kl. 15:00. (Vid beställning efter kl 15:00 skickas beställningen nästa arbetsdag).

För leverans dagligen - PostNord Posthus / Pakkeboks, Track & Trace (Pris: 50 DKK)
Levereras nästa vardag (inkl. Lördagar) efter beställning, om beställt före kl. 13:00. (Om du beställer efter 13:00 skickas beställningen nästa arbetsdag).


Sverige (SE):

För leverans utan leverans - PostNord Posthus / Pakkeboks, Track & Trace (Pris: 55 DKK)
Levereras 1-3 arbetsdagar efter beställning, om beställt före kl. 13:00. (Om du beställer efter 13:00 skickas beställningen nästa arbetsdag).

För leverans med leverans - PostNord Hemleverans, Track & Trace (Pris: 70 DKK)
Levereras 1-3 arbetsdagar efter beställning, om beställt före kl. 13:00. (Om du beställer efter 13:00 skickas beställningen nästa arbetsdag).

 

LEVERANS UTOMLANDS:

För beställningar som ska levereras utomlands, vänligen skicka ett mail till info @armario.dk, så att vi kan hitta en lämplig leveransmetod för det valda destinationslandet.

Vi skickar inte order till Grönland eller Färöarna.

  

ALLMÄNT OM LEVERANS (DANMARK): 

Armario använder DAO, GLS och PostNord i Danmark att leverera de beställda artiklarna till den adress eller insamlingsplats som du har angett som leveransadressen under ditt ansvar.

Det finns gratis frakt när du beställer nyckelringar och tillbehör i läder på mer än 498,00 DKK. Vid beställning av interiörer för heminredning och bordskort finns gratis frakt på beställningar över 998,00 DKK.
Gratis frakt gäller endast i Danmark och Sverige.
För erbjudanden eller rabattkoder gäller förpriset (priset före rabatt).

Leveranspriset som Armario samlar in, täcker leverans och hantering. Leverans och hantering täcker alla kostnader i samband med leveransen. Leveranspriset är inkl. MOMS.

När vi anger en deadline relaterar vi till leveranstiderna som anges av DAO, GLS och PostNord. 

Naturligtvis kan vi inte garantera att DAO, GLS och PostNord följer deras leveranstider, men vi garanterar att vi skickar din beställning så att den anländer i tid, förutsatt att DAO, GLS och PostNord följer leveranstiderna. 

Om en artikel inte finns i lager kan det ta upp till 14 arbetsdagar innan varan skickas.

När din beställning har gjorts kommer du omedelbart efter att ha fått din orderbekräftelse via e-post.

När vi har bearbetat, packat och skickat din beställning / beställning kommer du att få en bekräftelse på detta på den e-postadress du har angett.

Du plockar upp ikke ditt paket / sändning vid den angivna eller valda leveranspunkten i tid, kommer paketet / sändningen att skickas tillbaka till Armario. Returprocessen i sig kan ta upp till 30 dagar.
När du skickar samma paket / sändning läggs en extra fraktavgift motsvarande samma belopp som först betalades i samband med. ordning.

Om du vill att din beställning ska levereras ett visst datum, notera önskat leveransdatum i kommentarfältet när du beställer.

 

ALLMÄNT OM LEVERANS (SVERIGE):

Armario använder PostNord i Sverige att leverera de beställda artiklarna till den adress eller insamlingsplats som du har angett som leveransadressen under ditt ansvar.

Det finns gratis frakt när du beställer nyckelringar och tillbehör i läder på mer än 498,00 DKK. Vid beställning av interiörer för heminredning och bordskort finns gratis frakt på beställningar över 998,00 DKK.
Gratis frakt gäller endast i Danmark och Sverige.
För erbjudanden eller rabattkoder gäller förpriset (priset före rabatt).

Leveranspriset som Armario samlar in, täcker leverans och hantering. Leverans och hantering täcker alla kostnader i samband med leveransen. Leveranspriset är inkl. MOMS.

När vi meddelar en tidsfrist relaterar vi till leveranstiderna som PostNord meddelar. 

Naturligtvis kan vi inte garantera att PostNord följer deras leveranstider, men vi garanterar att vi skickar din beställning så att den anländer i tid, förutsatt att PostNord följer leveranstiderna. 

Om en artikel inte finns i lager kan det ta upp till 14 arbetsdagar innan varan skickas.

När din beställning har gjorts kommer du omedelbart efter att ha fått din orderbekräftelse via e-post.

När vi har bearbetat, packat och skickat din beställning / beställning kommer du att få en bekräftelse på detta på den e-postadress du har angett.

Du plockar upp ikke ditt paket / sändning vid den angivna eller valda leveranspunkten i tid, kommer paketet / sändningen att skickas tillbaka till Armario. Returprocessen i sig kan ta upp till 30 dagar.
När du skickar samma paket / sändning läggs en extra fraktavgift motsvarande samma belopp som först betalades i samband med. ordning.

Om du vill att din beställning ska levereras ett visst datum, notera önskat leveransdatum i kommentarfältet när du beställer.


Vad letar du efter?

Varukorg