FAQ

Hur lång tid tar det innan jag beställer?

Om du beställer tidigare 13:00 på en vardag, och om du har valt den leveransmetod som hämtats i paketlådan / postkontoret med PostNord kan du räkna med att få din beställning dagen efter. Detta gäller också om du beställer på fredag ​​- då får du paketet på lördag. Kom ihåg att du alltid kan följa ditt paket med PostNord track & trace.

Om du beställer tidigare 13:00 på en vardag, och om du har valt leveransmetoden som hämtats i paketlådan / postkontoret med GLS, kan du förvänta dig att få din beställning efter 1-2 vardagar. Kom ihåg att du alltid kan följa ditt paket med PostNord track & trace.

Om du beställer tidigare 15:00, och om du har valt DAO som leveransmetod kan du, med eller utan leverans, förvänta dig att få din beställning 2-4 dagar efter beställningen. Det finns ingen begränsning på vardagar eller helgdagar, så om du beställer på fredag ​​kan du också få din beställning på söndag. Kom ihåg att du alltid kan följa ditt paket med DAO track & trace.

Jag gjorde ett misstag i min beställning - vad gör jag?

Om ett fel har inträffat vid beställning, t.ex. fel i antal, storlek, felaktigt tryck eller annat, skicka ett e-postmeddelande till info@armario.dk så att vi kan ändra ordningen. Om det inte är möjligt för dig att skicka ett e-postmeddelande, skriv till oss via vår kontaktsida. Vi är alltid redo via vår e-post under öppettiderna (10:00 - 16:00).

Jag har inte fått min beställningsbekräftelse

Tyvärr upplever vi ofta att våra orderbekräftelser hamnar i mapparna SPAM / ADVERTISING / UNWANTED, varför ordrebekräftelsen ofta finns där. Om det inte är möjligt att hitta din orderbekräftelse i dessa mappar, skicka ett e-postmeddelande till oss info@armario.dk.

Hur packas min beställning?

Alla beställningar är förpackade i antingen återvinningsbara bubbelkuvert eller kartonger. Din beställning är förpackad i en cellofanväska och vi bifogar vårt visitkort. Vi bifogar inte din faktura / orderbekräftelse i paketet, så du kan säkert skicka paketet direkt till önskad mottagare, utan att mottagaren informeras om värdet på beställningens innehåll.

Jag måste göra min beställning snabbt - vad gör jag?

Om du beställer tidigare 13:00 på en vardag, och om du har valt den leveransmetod som hämtats i paketlådan / postkontoret med PostNord kan du räkna med att få din beställning dagen efter. Detta gäller också om du beställer på fredag ​​- då får du paketet på lördag. Kom ihåg att du alltid kan följa ditt paket med PostNord track & trace. Om du beställer på helger eller helgdagar kan du med fördel välja DAO som leveransmetod. Leveranstiden är 2-4 dagar, men i gengäld levererar de också din beställning alla 365 dagar på året. Kom ihåg att du alltid kan följa ditt paket med DAO track & trace.

Jag har inte fått mitt paket, vad gör jag?

Om förseningen inte anges i track & trace kan du kontakta leverantören i fråga. Du är också välkommen att skicka ett e-postmeddelande till oss på info@armario.dk, och då kommer vi att kontakta leverantören i fråga. Kontakta PostNord på tel .: (+45) 70 70 70 30 Kontakta GLS på tel: (+45) 76 33 11 11 Kontakta DAO på tel .: (+45) 72 33 08 00

Personliga lädervaror - Hur sätter jag in symboler?

När du beställer en lädernyckelring med tryck från oss kan du infoga symboler i textfältet. Om du beställer via din smartphone kan du enkelt använda dina emojis för att sätta in ett hjärta, till exempel. Om du beställer via din dator eller Mac kan du också enkelt använda emojis här, men annars är "<3 "eller" ♡ "accepteras också. Om du är osäker på om dina symboler finns i textfältet, skriv en kommentar i kommentarfältet när du beställer.

Hur returnerar jag en artikel?

Om du vill returnera en artikel måste du skicka ett e-postmeddelande till oss på info@armario.dk. Du måste vara medveten om att det inte finns INGEN returrätt för föremål med personligt tryck, eller föremål som är specialtillverkade för dina behov - till exempel för specialmål eller föremål som kräver att du anger specifika mål.

Vad letar du efter?

Varukorg